Izland
Lappföld
Jordánia
Korzika
Csehország
Provence
Ajánlataink
Előleg
Az utazás előlegét a jelentkezéskor kell megfizetni. Ez történhet bankkártyás fizetéssel vagy a jelentkezést követő munkanapon átutalással.
  • Bankkártyás fizetés: egy utazás lefoglalásának a leggyorsabb és legbiztosabb módja, hiszen a fizetésről szóló értesítést irodánk azonnal megkapja és a jelentkező azonnal, automatikusan felkerül az utaslistára.
     
  • Átutalással történő fizetés: ha a jelentkező ezt a fizetési módot választja, a jelentkezés elküldését követő munkanap végéig át kell utalnia az utazás előlegét (vagy kis összegű utak esetén a teljes részvételi díjat) irodánk számára. Amennyiben nem történik meg határidőre az átutalás, irodánk kénytelen törölni a foglalást. Az átutaláshoz szükséges banki adatokat egy automatikus e-mailben elküldjük közvetlenül a jelentkezés után.
     
Jó tudni: a bankkártyával való fizetés ma már teljesen biztonságos. Az adatok titkosított csatornán kerülnek a bankhoz, azokat a Baraka sem kapja meg. A bankkártya adatok megadása a CIB Bank weboldalán történik.
Hátralék
Az utazás hátralékát az indulás előtt 30 nappal kell kifizetni. A fizetéshez szükséges adatokat és a pontos összeget irodánk személyre szabottan e-mailben küldi el minden résztvevőnek indulás előtt 35-40 nappal.

Jó tudni: ha a jelentkezés az induláshoz képest 30 napon belül történik, akkor rögtön az utazás teljes részvételi költségét kell megfizetni.
A poggyász- és balesetbiztosítás kifizetése
A kiválasztott poggyász- és balesetbiztosítás árát minden esetben a hátralékkal együtt kell megfizetni. A biztosítási kötvényt irodánk túravezetője fogja átadni az utazás indulásakor.
Számla
Irodánk mind az előleg, mind a hátralék összegéről elektronikus számlát küld a résztvevő által megjelölt e-mail címre. A számla kérhető jogi személy (cég) nevére is.

Számla cég nevére: a jelenleg hatályos jogszabályok szerint jogi személy (cég) számára csak plusz 25 százalék áfa megfizetése esetén tudunk számlát kiállítani. Az áfa megfizetése alól azonban mentesül az a cég, amelynek képviselője kitölti, aláírja és irodánk számára visszaküldi ezt a nyilatkozatot. A 25 százalékos áfa cégek számára visszaigényelhető. 

Jó tudni: a számlát utólag nem tudjuk módosítani; azon az utazás neve, pozíciószáma és dátuma, valamint az utas neve fog szerepelni. A befizetett biztosításról nem tudunk számlát adni, az a biztosítótól kérhető.
Tudnivalók az elektronikus számláról
Az elektronikus számla egy pdf formátumú fájl, amit az utasaink részére e-mailhez csatolva küldünk. Az így kiállított számlához elektronikusan hitelesített aláírás valamint időbélyegző tartozik, amik megfelelően igazolják a számla hitelességét.

Az elektronikus számlát irodánk nem nyomtatja ki és nem postázza el. Ezzel is védjük a természetet és gyorsítjuk az ügyintézést.
HÍRLEVÉL
Hírek, utazások, hasznos tippek
Baraka Utazási Iroda - Minden jog fenntartva. Fejlesztő: Net-Tech
Partnereink: Air Partner  | iJoe