Izland
Provence
Ajánlataink
Aktuális út!
Nyolcnapos utazás a világ első öko-országába, ahol magas hegyeken, tündöklő vizeken és mesés kisvárosokon kívül nem is nagyon van más. Profi tengeri kajakokkal a víz felől ismerhetjük meg Európa egyik legszebb és legkevésbé ismert területét.
Evezünk az Adrián, a Kotori-öbölben, a Shkodrai-tavon és a Crnojevica folyón. Mindegyik vízitúránk egyedülálló a maga nemében. Az egyes evezések könnyűek vagy közepes nehézségűek és elegendő időt hagynak a strandolásra és a kisvárosok gyalogos felfedezésére is.
Az egyes túrák helyszínére autóbusszal utazunk, a szállásunk színvonalas szállodában lesz.
2017. július 01 - 08.
219.900 Ft

Aktuális út!
Háromnapos kerékpártúra körbe a Magas-Tátrán! Ótátrafüredről indulunk, majd az óramutató járásával ellentétes irányban, először kelet felől kerüljük meg a Tátra impozáns bérceit. Az első túra után Zakopanéban éjszakázunk, majd másnap visszatérünk a szlovák oldalra, átvágunk a Liptói-havasok fenyvesein egészen Liptószentmiklósig. A harmadik nap szinte már csak egy laza tekerés a Tátra déli oldalán futó panorámaúton.
2017. július 07 - 09.
64.900 Ft

Aktuális út!
Egy teljes kört írunk le Izland szigetén és belekóstolunk a Felföldbe is. Egyedülálló kalandok és varázslatos élmények várnak minket a gejzírek, gleccserek, tűzhányók, jégmezők, gigantikus kanyonok, hatalmas vízesések és világvégi halászfalvak szigetén.
Úszú jéghegyek között hajózunk, bálnalesen veszünk részt, egykori vulkánokon túrázunk, majd
termálforrások vizében pihenünk meg. Ezt nyújtja Izland és még ennél is sokkal többet. Aki belekóstol, menthetetlenül rabja marad a világ egyik legkülönlegesebb országának.
2017. július 07 - 17.
2017. július 21 - 31.
399.900 Ft
+ repülőjegy

Aktuális út!
A legsikeresebb via ferrata túránk, amely során a kiutazás ezúttal autóbusszal történik a „Dolomitok gyalogtúra” csoportunkkal együtt. A hegység központi régiójában járunk végig három rendkívül látványos via ferrata túrát, amelyek nehézsége a könnyűtől halad a nehezebb felé. Ám ha valaki valamely túrát nehéznek találja, becsatlakozhat a gyalogtúrás csoportba.
Mindhárom ferrata túránk egy-egy csúcsra vezet és olyan panorámával rendelkezik, amit sosem láthatnánk, ha csak a gyalogösvényeket járnánk.
2017. július 12 - 16.
74.900 Ft

Aktuális út!
Négy nap alatt négy látványos gyalogtúrát teszünk az Alpok talán leglátványosabb hegységében. A szállásunk állandó helyen lesz, a csillogó Cortina d'Ampezzo kisvárosa mellett, a környék legszínvonalasabb kempingjében, ahonnan minden nap különböző túrákra indulunk.
A Dolomitok kitűnik meghökkentően látványos sziklatornyaival, lélegzetelállító panorámájával. Ez a vidék már a 19. század óta a hegymászás otthona, a sziklatornyok között azonban fantasztikus panoráma-ösvények is húzódnak, ahonnan mi, „mezei” turisták is megcsodálhatjuk a Dolomitok jónéhány nevezetes helyszínét.
2017. július 12 - 16.
59.900 Ft

Aktuális út!
Kilenc vulkanikus sziget az Atlanti-óceán közepén. Kilenc zöldellő, virágzó és élettel teli szárazföld, amelyek Portugáliához tartoznak.
Mindegyik sziget több vulkáni krátert is rejt, van amelyik hatalmas kitörés következtében csak néhány évtizede keletkezett.
A régi tűzhányókban tündöklő krátertavak csillognak, lentebb sűrű erdőségek, termálfürdők, színes városkák és ananász, kávé- és teaültetvények fekszenek.
A négy legszebb és legérdekesebb szigetet járjuk körbe alaposan, Sao Miguelt, Sao Jorge-ot, Picót és Faialt.
2017. július 13 - 23.
2017. július 27 - augusztus 06.
299.900 Ft

Aktuális út!
Négynapos hosszú hétvége a csehországi Moldva folyón és az azt szegélyező festői kisvárosokban. Cesky Krumlovban lesz a székhelyünk, innen indulunk egynapos kajaktúráinkra. A Moldva vadregényes természeti környezetben kanyarog, várak és középkori települések között, ráadásul viszonylag nagy a folyási sebessége, ezért ha egy rövid időre pihenésképp abbahagyjuk az evezést, akkor is egészen jól haladunk.
A kajaktúra szervezése során természetesen irodánk biztosítja a tengeri kajakokat és a szükséges eszközöket, továbbá irodánk szállítja a résztvevőket a vízitúrák kezdetéhez.
2017. július 13 - 16.
89.900 Ft

Aktuális út!
Tizenhat napos utazás Dél-Norvégiában gigantikus fjordok, káprázatos gleccserek, hatalmas zuhatagok és szédítő kilátópontok között. Sokak szerint Norvégia nemcsak Európa, de a világ egyik legszebb országa. A természeti látnivalók száma kimeríthetetlen.
A vidék változatosságát követi a programjaink sokfélesége. A gyalogtúrák mellett kipróbálhatjuk a kajakozást egy fjordban és a gleccsertúrát. Autóbusszal utazunk Norvégiába, a szállásaink pedig színvonalas ifjúsági szállókban és faházakban lesznek.
2017. július 14 - 29.
349.900 Ft

Aktuális út!
Kilenc napos utazás a Loire-völgybe, vagy ahogyan az itt lakók nevezik: Franciaország kertjébe. Útközben megismerkedünk a reimsi Katedrálissal, majd a Loire-völgybe utazunk, ahol összesen 328 kilométert tekerünk.
A bringatúrán számolatlanul suhanunk el a reneszánsz, barokk és klasszicista kastélyok mellett. A legszebbeket persze alaposan bejárjuk, csakúgy mint a hozzájuk tartozó pazar kerteket és parkokat. Nem említettük még a Loire mentén fekvő középkori kisvárosokat, amik szintén nagy koncentrációban találhatóak a kerékpártúránk útvonalában.
2017. július 14 - 23.
209.900 Ft

Aktuális út!
Irodánk talán legsikeresebb utazása, ami már 20 éve folyamatosan a kínálatunk része. Jóval több, mint ezren vettek már részt ezen az úton, ahol rendkívül szerencsés egyveleget alkot a kaland, a nyaralás és a kultúra.
Minderre garancia Szicília és a talán kevéssé ismert Lipari-szigetek, amelyek a vulkanikus eredetüknek köszönhetően meghökkentően gyönyörűek.
Bár a program gerincét a tűzhányók adják, ez az utazás mégis inkább egy rendkívül kalandos és változatos nyaralás, amely bepillantást enged a laza Dél-Olaszország életébe.
2017. július 18 - 31.
164.900 Ft

Aktuális út!
Ez a sziget minden nap más meglepetéssel szolgál. Az egyik nap fura trópusi gyümölcsöket kóstolunk és a világ minden tájáról származó virágok tobzódását csodáljuk, a másik nap olyan erdőkben túrázunk, amik Borneó vagy Hawaii legszebb részeit idézik.
Utunk kalandnyaralás, ahol a KALAND szót csupa nagy betűvel kell írnunk. A túráink helyszínein mintha valamiféle elveszett világok felfedezői volnánk.
Ez a kilenc napos út a Baraka egyik legjobb túrája, ahol minden egyes látnivaló, kirándulás és program valódi rácsodálkozás.
2017. július 22 - 30.
99.900 Ft
+ a szállás és a repülőjegy ára

Aktuális út!
Igazi aktív, túrás hétvége a Nyugati-Dolomitokban, ahol olyan csúcsok törnek a magasba, mint a 3343 méteres Marmolada, a 3152 méter magas Piz Boé vagy a fantasztikus Rosengarten hegycsoport. Az alpesi kisváros, Pozza di Fassa kempingjében táborozunk le három éjszakára, ahonnan csillagtúrák keretében indulunk négy remek túrára.
Lélegzetelállító panoráma, hamisítatlan magashegyi környezet, alpesi hütték, izgalmas túraútvonalak; a Dolomitok egyik legszebb részén hódolhatsz a túrázás örömeinek.
2017. július 26 - 30.
64.900 Ft

Aktuális út!
A túránk helyszíne a Nyugati-Dolomitok, a Val di Fassa régió, ahol a hegység legmagasabb csúcsai emelkednek. Három izgalmas, könnyű illetve közepes nehézségű via ferrata túrát tartalmaz a programunk, továbbá egy levezető kirándulást az utolsó napon.
A szállásunk Pozza di Fassa első osztályú kempingjében lesz, ahonnan autóbusszal közelítjük meg a túrák helyszíneit. Ha a Dolomitok egyik legszebb részén próbálnád ki a via ferrata túrázást, keresve sem találsz megfelelőbb helyszínt.