Izland
Ajánlataink

Külföldi kerékpártúrák

Aktuális út!
Egynapos kerékpártúrára indulunk, hogy a Duna-menti kerékpárúton letekerjük a Bécs és Pozsony közti 78 kilométeres távot. Korán indulunk autóbusszal Budapestről, hogy minél hamarabb nekivághassunk bringáinkkal a két fővárost összekötő remek útvonalnak. Ártéri erdőkben, a Duna töltésén haladunk és természetesen többször is megállunk pihenni és megnézni az utunkba eső látnivalókat. Az ebédszünetünket a folyóparton tartjuk, a kerékpártúra után pedig egy pozsonyi sétára is lesz időnk.
A túrához szükséges kerékpárokat irodánk biztosítja.
2017. május 06.
2017. június 11.
17.900 Ft

Aktuális út!
Autóbusszal utazunk a németországi Donauwörth kisvárosába, Bajorország egyik legnépszerűbb kirándulóhelyére, hogy a Duna vonalát követve kerékpárokkal vágjunk neki Európa egyik leggyönyörűbb biciklis útvonalának. Utunkat festői tájak és idilli bajor települések szegélyezik, miközben mi rendületlenül haladunk célunk, a német-osztrák határon fekvő Passau felé. Útközben persze rengeteg látnivalót érintünk; barokk óvárosokban, katedrálisok árnyékában és kolostorok udvarán pihenünk meg.
A csomagszállítást és a kerékpárokat irodánk biztosítja.
2017. augusztus 01 - 06.
129.900 Ft
+ vonatjegy

Aktuális út!
„Ausztria egyik legszebb kerékpártúrája” – hirdetik az útleírások és nem hazudnak. A Fischbacher Alpok völgyeiben kanyargó Feistritz folyó Stájerország legszebb részein halad keresztül; és mellette egy gyönyörű kerékpáros útvonal halad. Ezen az 55 kilométeres szakaszon tekerünk végig egynapos bringatúránk során.
Budapestről autóbusszal utazunk a túránk helyszínére, majd St. Kathrein faluból kerékpárokkal, könnyű terepen gurulunk le Kaibing településére. Kihagyhatatlan, igazi alpesi élmény!
2017. május 07.
17.900 Ft

Aktuális út!
A gyönyörű panorámautak és a kiépített kerékpárutak olaszországi Paradicsomába látogatunk egy hosszú hétvége erejéig. Az ötnapos utazás minden percét alaposan kihasználjuk, hogy leguruljunk a Garda-tavat övező hegyek legszebb szakaszain, végigtekerjünk a völgyekben kiépített, páratlan fekvésű bringás utak aszfaltcsíkjain, és gyalogosan is bejárjuk a tópart legelragadóbb kisvárosait.
Intenzív élmények és folyamatos rácsodálkozás vár mindenkire!
2017. május 31 - június 05.
2017. szeptember 19 - 24.
129.900 Ft

Aktuális út!
Három ország, három különböző – egyenként is első osztályú – kerékpártúra. Ausztriában folytatjuk a tókerülő bringatúráink hagyományát; ezúttal a Wörthi-tavat és ráadásként az Ossiacher See-t kerüljük körbe. Szlovéniában a káprázatos Bledi- és Bohinji-tavakhoz tekerünk.
Olaszországban pedig egy egykori vasútvonal mentén kialakított új kerékpárúton bringázunk. Mindhárom útvonalunk önálló utazásként is könnyedén megállná a helyét!
2017. június 29 - július 02.
2017. augusztus 24 - 27.
114.900 Ft

Aktuális út!
Kilenc napos utazás a Loire-völgybe, vagy ahogyan az itt lakók nevezik: Franciaország kertjébe. Útközben megismerkedünk a reimsi Katedrálissal, majd a Loire-völgybe utazunk, ahol összesen 328 kilométert tekerünk.
A bringatúrán számolatlanul suhanunk el a reneszánsz, barokk és klasszicista kastélyok mellett. A legszebbeket persze alaposan bejárjuk, csakúgy mint a hozzájuk tartozó pazar kerteket és parkokat. Nem említettük még a Loire mentén fekvő középkori kisvárosokat, amik szintén nagy koncentrációban találhatóak a kerékpártúránk útvonalában.
2017. július 14 - 23.
209.900 Ft

Aktuális út!
Háromnapos kerékpártúra körbe a Magas-Tátrán! Ótátrafüredről indulunk, majd az óramutató járásával ellentétes irányban, először kelet felől kerüljük meg a Tátra impozáns bérceit. Az első túra után Zakopanéban éjszakázunk, majd másnap visszatérünk a szlovák oldalra, átvágunk a Liptói-havasok fenyvesein egészen Liptószentmiklósig. A harmadik nap szinte már csak egy laza tekerés a Tátra déli oldalán futó panorámaúton.
2017. július 07 - 09.
64.900 Ft

Aktuális út!
Szinte mindenki nyaralt már az Isztria valamelyik strandolóktól nyüzsgő tengerpartján.
De ki gondolta volna, hogy a belső vidékek középkori falvakat, gyönyörű olívaligeteket és ősi szőlőföldeket rejtenek? Ki gondolta volna, hogy az Isztria belső tájai az olaszországi Toszkána legszebb vidékeit idézik és hogy ideális kerékpáros útvonalak rejtőznek nem is oly messze a partoktól?
Gyere és fedezd fel az igazi Isztriát!
2017. április 28 - május 01.
94.900 Ft

Aktuális út!
A gyönyörű Montenegró hegyvidékei, a tengerparttól kissé távolabb eső természeti látnivalói még ma is alig ismertek. Kiválasztottuk a leglátványosabb és könnyen kerékpározható útvonalakat, ahol rövidek és lankásak az emelkedők, a lejtők pedig nagyon hosszúak. Az egyes túrák helyszínére az autóbuszunk szállít minket, hogy mi már csak a legszebb szakaszokon tekerhessünk. Egyik túránk sem hosszabb 35 kilométernél és hiába magas hegyek között bringázunk, de jórészt valóban lefelé; miközben megismerjük a Durmitort, a Biográdi Nemzeti Parkot, a Shkodrai-tó vidékét, a Rumija hegyeit és a Kotori-öblöt.
2017. szeptember 11 - 17.
154.900 Ft

Aktuális út!
Ötnapos, 209 kilométer hosszú bringatúra Európa két gyönyörű városa között. Az utunk kiváló minőségű kerékpárutakon, gyönyörű természeti környezetben vezet a Moldva és Elba folyók mentén. Érintjük a lenyűgöző sziklavidékéről híres Szász Svájc területét, sziklatornyok tetején trónoló várakhoz kapaszkodunk fel gyalogosan, és mesebeli cseh városkákban állunk meg pihenni. Az utunk elején Prágával, a végén Drezdával ismerkedhetünk meg szabadprogram keretében.
A kerékpárokat irodánk biztosítja, de hozhatod a saját bringádat is!
2017. augusztus 30 - szeptember 03.
124.900 Ft

Aktuális út!
A célunk Ausztria káprázatos Duna-menti kerékpártúrájának a bejárása, amely a német-osztrák határon fekvő Passau városából indul és egészen Bécs központjáig tart. Végig a Duna mellett vezető, kitűnő minőségű kerékpárutakon tekerünk, miközben a csomagjainkat irodánk autója szállítja az egyik szálláshelyről a másikra.
Magasan a Duna fölé épült várkastélyok alatt, szőlőültetvények között és eldugott osztrák városkákon át tekerünk, miközben számtalan helyen megállunk pihenni és rácsodálkozni az utunkba eső látnivalókra.
2017. augusztus 09 - 13.
109.900 Ft
+ vonatjegy
Komfort

Európa egyik klasszikus kerékpártúrás helyszíne a gyönyörű Fertő-tó, amelyet zömmel első osztályú, osztrák bicikliutakon kerülhetünk körbe. Két nap alatt közel 140 kilométert tekerünk osztrák falvakon keresztül, szőlőültetvények és cseresznyéskertek között. Közben rengeteg helyen megállunk pihenni, nézelődni, bort kóstolni, fényképezni.
A szállásunk Ausztriában, egy kényelmes hotelben lesz.
Jelenleg nincs aktuális dátumunk.
44.900 Ft
Komfort

A legszebb időszakban, a tavaszi tulipánvirágzás idején látogatunk Hollandiába, ahol kényelmes tempóban járjuk végig az ország legszebb kerékpárútjait. A gyönyörű tájakat átszelő útvonalak szintemelkedés nélküliek. A túrákat többször megszakítjuk, hol egy sajtkóstolás, hol egy hangulatos kisváros, hol egy tulipánmező kedvéért.
Hollandiában óriási kultúrája van a bringázásnak, ezt az életérzést tesszük egy hétre magunkévá.
A túrák helyszínére autóbusszal utazunk, a szállásunk végig azonos helyen lesz.
Jelenleg nincs aktuális dátumunk.